2017. április 16., vasárnap

HA "SZPONZORÁLNÁD " UTAM BŐVÍTÉSÉT ÉS FOLYTATÁSÁT VAGY AMIT EDDIG KAPTÁL ÉS HASZNOS VOLT...


Ha úgy érzed, hogy írásaim segítenek Lélek s Ember utadon ...
Ha úgy érzed, hogy hasznosítani tudod a mindennapi és misztikus küldetésedben jegyzeteim..esetleges leveleidre írt válaszaim , vagy misztikus incognitós erőtáraim stb.
ha hiteles vagyok számodra és tudod, hogy sosem adom fel küldetésem az emberekért ..egy Szeretettel telibb élhetőbb Világért...  

és szeretnél Te is hozzájárulni ehhez a munkához a háttérből anyagi lehetőségeiddel mint egyfajta égi-befektetés egy Csodásabb Jövőért Másokért...akkor annyit mondhatok szelíden Lélekszívvel s emberként is 

KÖSZÖNÖM NEKED !

Tudod..én nem születtem a marketingre.... sem a jelen trendi piaci létezésre....

csak teszem a dolgom amiért létezem amire születtem .... 
végtelen egyszerűen .... kitartással és soha fel nem adással ...

de a történet ... FEJLŐDÉSÉRT KIÁLLT..

A MUNKÁMBA ÚJ SZAKASZOKAT KELL LÉTREHOZNOM  ÉPP A FEJLŐDNI VÁGYÓ EMBEREK KÉRÉSÉRE ...
de úgy érzem ehhez támogató társakra is szükségem van ilyen téren EGYELŐRE ...hogy hamarosan én lehessek végre mások mecénása hiszen ez a vágyam kiskorom óta .. JÓTÜNDÉRNEK LENNI.. és megadni másoknak, hogy életre keltsék másokért álmaikat vágyaikat...ez a SZERETET DOMINÓLÁNCÁNAK egyik fő eleme... fizikai síkon ... 

Eljött az az időszak (korábban volt de kiiktattam), hogy lehetőséget adhassak 
 a személyes Léle-K-onzultációkra (ehhez meghitt fix kedves helyet szeretnék létrehozni )
vagy például az új, már íródó könyveket papír formába önteni és folytatni az online munkám is... 


Ha úgy érzed érdemes vagyok rá ..... akkor az alábbi módon segítheted bővítésre váró utam ...
ÉRTED S MILLIÓKÉRT ... 
(lásd lejjebb)


küldetésem olyan amit akkor is csinálok ha nem kapok érte semmit...ezt a Sorsom is tudja...

de a TÖBBEL TÖBBET TEHETEK MÁSOKÉRT ...

és ehhez TEREMTŐ-TÁRSAKRA a Földön is szükség lehet...
Sok éve noszogatott már az első Online könyvnél sok éve ...az Égi világ, hogy legyen ilyen lehetőség is , mert van aki boldogan részt venne segítő energiáival ilyen módon tevékenységeimbe..de emberként mindig kibújtam különféle elvekkel ez alól... 
Ám ha megadásra és az e világi lehetőségekre tanítom az embereket...nekem is tapasztalni kell ember-mivoltommal ... hogy az emberi egymást támogatás egy dominolánc.. 
Adni boldogság ...nem véletlen Jó Tündér szerettem volna lenni mindig...de mindig akkor tudunk adni ha van miből és akkor tudunk tenni másokért ha..összedolgozunk másokkal ...

ezeket megélni ... egy élet kevés...ezért EMLÉKEZÜNK ..és ha EMLÉKSZEL arra, milyen volt bármely régi életedben velem összedolgozni másokért...akkor ÁTÉRZED MIRŐL ÉS MIRE ÍRTAM ..ÉS ÉRZED BENNED MEGANNYI TERVEM-CÉLOM ..MÁSOKÉRT hisz anno ...együtt írtuk meg a terveket....egy másik VILÁGBAN 

A JELEN-EMBERISÉGÉRT....HOGY MÉG TÖBB SZERETETTEL, ÉBREDT ÉS CSODÁS EGYMÁST SEGÍTŐ GONDOLATTAL ÉRZÉSSEL TELI ember létezhessen a Világban és .... ez által a csodálatos GYERMEKEINKNEK is szebb jövője lehet...főleg mert ha a felnőttek felébrednek ... nem rombolják a gyermek-lelkeket.... és ŐK TEHETNEK IGAZÁN ... MÁR MOST.. EME GYÖNYÖRŰ BOLYGÓ NÉPÉÉRT...

Talán azt mondod.... vicc amit írtam ..talán azt mondod..... ÁTÉRZED...

csak az számít... hogy megköszönhetem most Neked...hogy elolvastad Lélekáramlással teli soraim ....


Nem e Világi szeretettel:

Shákámoi MelEron 


földi címkén : Tündeként is .... 
(hisz ha ember részem nem áll rendelkezésére Lelkem Küldetésének ..mit sem tehet a Lélek ...s így van ez Nálad is... ki ÉRTED... S ÉLED..) 

Magyarországi "szponzorálásnál " 
földi címkém:Czihát Tünde:
Erste-Bank: 11600006-00000000-48844066
Megjegyzés : SZERETET - szponz.a.m.


Külföldről történő "szponzorálásnál "

Swift: GIBA HU HB
HU 2811600006-00000000-48844066
földi címkém:Czihát Tünde
Megjegyzés :  SZERETET- szponz.a.m.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése